Subject: RE: Ajutine EED ala EED16 piirides - kõrgus 3100 FT AMSL
From: "Lauri Jaakson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "AMC" <[email-masked]>
Cc: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 13:32:22 +0300

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 24, 2024 3:42 PM
To: Lauri Jaakson <[email-masked]>; AMC <[email-masked]>
Cc: Diana Krotova <[email-masked]>
Subject: RE: Ajutine EED ala EED16 piirides - kõrgus 3100 FT AMSL

Tere

Lisasin designaatori ja saadan taotluse kooskõlastamiseks.

Tervitades

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus

+372 511 4803

From: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Monday, September 23, 2024 11:42 AM
To: RKIK HarTP Aeroteave <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Ajutine EED ala EED16 piirides - kõrgus 3100 FT AMSL

Tere

AIRAC päev jääb vahele, seega on võimalik kooskõlastada. Designaator on
EED2409B.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, September 19, 2024 3:28 PM
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Ajutine EED ala EED16 piirides - kõrgus 3100 FT AMSL

Tere

Kaitsevägi sooviks Klooga harjutusväljal sooritada  17OKT laskeharjutusi,
mille ohuala ületab EED16 kõrguse – kuni 3100 FT AMSL

Saadan tutvumiseks ajutise ohuala notam taotluse mustandi (manuses). Alal
puudub hetkel designaator.

Kas seda on võimalik kooskõlastada?

Tervitades

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus

+372 511 4803

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.